Funkcinės treniruotės Kaune - Sporto Namai

Funkcinės treniruotės


Pats žodis funkcinės treniruotės jau nusako, jog tai tikslas. Šis treniruočių metodas yra sutelktas į judėjimo modelius, kurie turi tikslą. Funkcinės treniruotės puikus startas imtis kažko naujo ir įdomaus. Fizinis aktyvumas turėtų tapti gyvenimo būdu, o naujos tendencijos tik paskatins judėti.

Būkime stipresni kartu.

Pasak trenerio Mindaugo funkcinė treniruotė yra tiesiog tokia, kuri sustiprina jus tam tikru būdu, o tai tiesiogiai reiškia veiklą, esančią už svorio salės ribų. Daugeliui žmonių praktinis funkcinio mokymo pritaikymas palengvina kasdienės veiklą. Laikraščio paėmimas ar kavos padėjimas į vietą patenka į funkcinių pratimų kategoriją. Funkcinių treniruočių esmė – darbas su savo kūno svoriu, integruojant raumenų grupes, išlaikant balansą ir pusiausvyrą. Šios treniruotės tinka daugeliui žmonių, o ypač rekomenduojamos pradedantiesiems sporto salėje ir dirbantiems sėdimą darbą.

Ilgesnį laiką sportuojant su savo svoriu gali iškilti klausimas – o ką daryti toliau? Na, o toliau kineziterapeutas M. Balceris galėtų rekomenduoti naudoti papildomą svorį ir kitokias pratimų atlikimo technikas. Kadangi funkcinėse treniruotėse dažniausiai naudojama baziniai pratimai ir mažai dėmesio skiriama izoliuotiems pratimams.

Funkcinės treniruotės - M. Balceris

Funkcinės treniruotės ratu

Funkcinių treniruočių privalumai:

  • Mažesnė traumos rizika – geras instruktorius pasiulys įvairių pratimų tam, kad padėtų įveikti fizinius apribojimus, tokius kaip jautri nugara, skaudantys sąnariai.
  • Socialinė nauda – remiantis statistika, kartu sportuojantys žmonės labiau įsitraukia į bendrą veiklą ir pasiekia geresnių rezultatų.
  • Nėra amžiaus apribojimų.
  • Gerinama kardio ir fizinė ištvermė, lankstumas.
Funkcinės treniruotės reikmenys - Sporto Namai

Dažniausiai naudojama įranga:

TRX diržai, pasipriešinimo gumos, hanteliai, jėgos virvės.

Visa ši įranga naudojama atliekant mažo intensyvumo judesius. Kiekvienas jų yra nukreiptas į skirtingas raumenų grupes siekiant sustiprinti viršutinius ir apatinius kūno raumenis ir ištempti galūnes.

Tam, kad suteikti geresnį supratimą apie funkcines treniruotes M. Balceris pateikia keleta pratimų, kurie padės lavinti jėga.

„Du puikūs stūmimo judesiai yra atsispaudimai ir pritūpimai“, sako kineziterapeutas.

  1. Atsispaudimai.
  2. Pritūpimai.
  3. Vieno hantelio traukia prie šono, sunkesnis variantas trauka su TRX diržu.
  4. Prisitraukimai.

Jei patiko šis trumpas treniruotės modelis. Kviečiame apsilankyti į grupinėse treniruotėse, kurios vyksta Šarkuvos g. 22, sporto ir sveikatingumo klube „Sporto Namai“, Kaune. Treniruotes veda kineziterapeutas M. Balceris. Funkcinės treniruotės vyksta rato principu, kuomet treneris atsižvelgia į kiekvieno sportines galimybes.

PAPILDOMA INFORMACIJA:

Mėnesio funkcinės narystės kaina  – 25 Eur. Pirma treniruotė nemokama.
Visą bendrą sporto klubo kainoraštį galima rasti paspaudus nuorodą esančią žemiau.


Kineziterapeutą Mindaugą Balcerį taip pat galima rasti Facebook ir Instagram socialinėse medijose.

Daugiau informacijos telefonu: +370 677 42 709.


Sporto Namai